Long time no see

Hold nu op! Så går det op for en, hvor længe det er siden sidste blog indlæg! Det er selvfølgelig både godt og skidt.. Der er været tryk på de sidste måneder. For det første vil man jo meget hellere bruge tiden udenfor i det gode vejr, end at sidde indenfor ved computeren.. Den danske sommer er skøn! Og ellers er der sket nogle ret store ting i mit liv og til dels også i Lasses..

Først og fremmest er jeg blevet BACHELOR I KUNSTHISTORIE!!! Det er en helt vild følelse! Super lækkert og tilfredsstillende at have færdiggjort en universitetsuddannelse! Efter sommerferien står den på en kandidat i Æstetik og Kultur også i Aarhus.. Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad det kan give mig. Det bliver super spændende.

Derudover arbejder jeg på højtryk for at blive færdig som indretningskonsulent. Jeg har en lang sommerferie og den skal udnyttes! Så jeg får lavet en masse moduler, tegnet en masse tegninger og arbejder så ofte jeg kan. Jeg er heldigvis nået rigtig langt her det sidste halve års tid. I januar afleverede jeg modul 7 (og var dermed næsten halvvejs) og nu har jeg netop færdiggjort modul 14!! Så mangler jeg kun modul 15 som er den endelige eksamen! – den venter jeg dog med til august. Så NU skal sommerferien nydes!

Jeg er jo desværre kommet lidt bagud med – ja alt! Jeg vil forsøge at gøre det godt igen og forhåbentlig vinde lidt af det tabte tilbage :)

2014-06-11 09.14.45-1 2014-06-12 14.46.51-1 2014-06-13 17.08.05-2 2014-06-23 21.24.34-2 2014-07-04 20.38.37

 

 

 

 

 

 

 

 

English

Wow – time flies by! A lot has been going on, and I have been very busy! I am soon to be an Interior designer and I finally have a bachelor degree in Art History! I

Skriv en kommentar