Just spotted – Plakater og rammer

Jeg opdagede for et stykke tid siden en rigtig lækker hjemmeside, der sælger blandt andet plakater og rammer, nemlig Just Spotted. De har et stort udvalg af plakater både fotografier, typografier, bykort, børneplakater etc. Jeg har længe været på jagt efter plakater både til mit kontor, men efterhånden også til det kommende børneværelse, jeg skal have indrettet, nu når Lukas flytter ud af soveværelset. Han har fået for vane at ligge og snakke/råbe til sin bamse, når han vågner om natten og morgenen, og omend det er sødt, så ser jeg frem til lidt roligere nætter, når han rykker ind ved siden af. Hos Just Spotted har jeg fundet nogle virkelig søde plakater til det kommende børneværelse. Jeg har samlet mine favoritter nedenfor. Just Spotted er en web-shop, men samtidig også en fysisk butik, der ligger på Oehlenschlægersgade 13 i København. Virksomheden er ejet af Casper og Emilie, der begge har en stor passion for kunstplakater og design. De har både kendte og etablerede kunstnere tilknyttet, samt også mindre kendte, der alle laver fantastisk flotte værker. De har gratis levering i hele Danmark. YES! Du kan læse mere om virksomheden og besøge deres web-shop på justspotted.dk. Desuden kan du følge dem både på facebook og instagram (hvilket jeg glædeligt gør). Du finder deres facebookside her og instagramprofil her. Udover plakater har de også lamper, accessories, designbøger m.m.

Til børneværelset

babyelephant_2alfaelefant_967a9268-8924-4264-a9bf-f7b05badbb89 WruuumOlsenbanden

1.Baby Elephant – By Krohn 2.ABC Plakaten – Alfabetdyr  3. Elephant – Min Streg 4. Wruum – Min Streg 5. Olsen Banden – Min Streg

Elefant fotografiet er klart favoritten til Lukas værelse, men jeg har på fornemmelsen faderen er fan af Olsenbanden!

Fotografier – ELSKER fotografier!

autocamper_1adventure chaines CACTUS_2

6.Autocamper – Foto facotry 7. Adventure is waiting – AFTC 8. Chaîne De Montagnes – Sort CPH 9. Cactus – Kasia Lilja

Andet lækkert

kiss HAIRDAY_2 bornholm_night

10. Always kiss goodnight – By Krohn 11. Hairday – Kaisa Lilja 12. Bornholm Nat – Klam

Skriv et svar

