Sleepbag plyssovepose – best buy of the month!

IMG_0564Du fagre nye verden! Hold nu op, hvor findes der mange lækre baby- og børneprodukter. Mit nyeste fund er denne alt alt for skønne Sleepbag sovepose. Jeg er netop fået den ind og døren med posten – en stor lækker pakke! Og indholdet – let’s just say: WOW. Sleepbag er kombinationen af et lækkert kvalitetsprodukt og et fedt design! Så hvis du er en nybagt mor – eller muligvis bliver det i fremtiden – så læs lige det her.IMG_0542 IMG_0545 IMG_0547 IMG_0548 IMG_0584IMG_0552

Bjørnen i bjørnesoveposen :) Lukas er allerede ret så vild med at ligge her.. 

Sleepbag er en lun og lækker babysovepose, som jeg selv ville ELSKE at putte mig i. Soveposen kan anvendes af børn fra 0 til 3 år og kan bruges hele året rundt. Den er fremstillet i et moderne åndbart materiale, der sikre at lille Lukas altid har den rette temperatur, og så er den foret med det blødeste og mest lækre plys! Det er seriøst et af de bedste baby-køb jeg har gjort mig! Super nem og brugervenligt! Sammen med soveposen har jeg valgt at købe den tilhørende bæreplade med justerbare læderstropper, som gør det muligt at bruge soveposen som lift. Vi har brugt vores lift rigtig meget, og tanken om at skulle undvære den var lidt svær at forlig sig med, og Sleepbagsoveposen løser det problem! Desuden kan der tilkøbes legestænger og legetøj, så soveposen også kan bruges som legetæppe. Det er SÅ smart! Det kan godt være lidt en udfordring at ligge den lille trold fra sig når man er på café eller hjemme hos familie eller venner som ikke har børn. Sleepbag gør det muligt at ligge blødt og lækkert og lege på gulvet. Sleepbag fås i 4 modeller – 2 unisex, hhv. sort og denim, 1 pigemodel med ugler og 1 drengemodel med robotter. Jeg forelskede mig straks i den sorte model – it’s just my style – og elsker elsker elsker læderstropperne i cognaclæder! Du kan finde flere informationer, produkter, billeder og videoer på Sleepbags hjemmeside, som du finder her.

IMG_0580IMG_0582 IMG_0574For første gang i dag skulle jeg så have min nye ”baby-taske” med i byen, da jeg skulle mødes med en ex-studerende/kollega på Kasernen i Aarhus. What a succes! Soveposen blev rost fra flere sider og selve brugsfunktionen har jeg ikke noget negativt at sige om – bærepladen er nem at montere og soveposen plus lille Lukas var nem at bære rundt på. Gulvet i Kasernens kantine var ikke just rent, men intet problem – jeg havde min sleepbag! Så dagens konklusion: Lukas lå og hyggede sig i sin nye plys-sovepose, og moren følte sig über cool og baby-trendy.

Følg eventuelt Sleepbag på facebook eller instagram også! Her kan du deltage i konkurrencer og følge med i nyheder og opdateringer. Du finder deres facebookside her.

IMG_0585

2 thoughts on “Sleepbag plyssovepose – best buy of the month!

Skriv et svar

