Ferm Living AW14

Så er der kommet efterårsnyheder fra Ferm Living, jeg lad mig bare sige, jeg er glad for jeg stadig har et gavekort fra min fødselsdag :) Der er masser af lækre nyheder, og Ferm Living udvider konstant deres sortiment, hvilket er virkelig lækkert! Du kan finde kataloget her og ellers gå ind på deres hjemmeside og se alle deres produkter og bestille dem på deres webshop.. Enjoy!

    dsdffddwdwmarmor2 fwfrww Marmorbords  sassasa sasddss  sssswe

Alle billeder tilhører Ferm Living og anvendes kun som reklame

English translation

News from Ferm Living has finally arrived! I am so glad I still have some money left over from my birthday! There is a lot of gorgeous news and Ferm Living is constantly exploring there product field, which is so awesome! See there catalog here and visit there website to order or see more of there products. Enjoy!

Skriv et svar

