Når kunst og mode forenes

Hvor jeg dog elsker at følge blogs.. :) Et af mine nyeste fund er bloggen WISF, som er en blog der primært tager afsæt i mode, men mode set i lyset af alle de ting moden er inspireret af. Det er ingen hemmelighed at jeg følger med i nærmest alt der omhandler det visuelle kunstneriske – dvs. diverse model-, mode-, og indretningskonkurrencer og programmer osv. Jeg går som sådan ikke op i mode, men jeg elsker reklamefotos, specielt de, hvor der virkelig er lagt vægt på det æstetiske. Og modefotografier der tager inspiration i kunsten og æstetiske former, det skal blogges om! Selv skriver kvinden bag bloggen skriver selv således om bloggen: “This blog is about fashion and everything that inspires it, such as art, design, nature, photography & many more. I like to pick beautiful fashion related pictures and match them with photos that I find related to them for different reasons, for instance colours, shapes, sensations, concept.” Bianca hedder hun, og hun studerer Fashion Design i Milano. Besøg hendes to blogs her og her. Og følg følg følg og få æstetiske oplevelser dagligt! 

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Skriv et svar

