FINDERSKEEPERS design & tøjmarked på Godsbanen

Billede

Foråret nærmer sig med små skridt – vintergækkerne i haven begynder at vokse, og jeg begynder efterhånden at glæde mig til lidt længere dage. Et af mine mere spændende projekter i dette forår er FINDERSKEEPERS. Jeg er nemlig kommet i teamet bag FINDERSKEEPERS Aarhus, hvilket betyder, at jeg skal hjælpe med at få selve eventet stablet på benene på en god måde og være tilstede i selve weekenden. Det er som sådan ikke en hel vild svær opgave, fordi de har en projektkoordinater osv. der har styr på alt det praktiske. Vi er 18 i teamet, så mon ikke det bliver et godt event. En af mine opgaver er blandt andet at få så mange til eventet som muligt. Derfor er det oplagt at bruge bloggen her – derfor KOM til FINDERSKEEPERS d. 10-11 marts fra kl. 11-17. Du kan allerede nu købe billetter her. Se tidligere indlæg på bloggen med billeder fra sidste års FINDERSKEEPERS event på Godsbanen. Meld jer til eventet og få informationer løbende på FINDERSKEEPERS facebookside her.  

Skriv et svar

