Taske til mobilen

Januar har stået på masser af kreative projekter. Et af dem kan i se her. Jeg har længe haft et design i mit hovede til en lille taske eller hylster til min telefon, og nu har jeg endelig haft tid og materialer til at sætte mig med det. Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet, den er rigtig meget mig. :) I kan se tasken her. Jeg er nok lidt en karry-tøs, så det var også naturligt den farve jeg har valgt. Men jeg kan også godt lide det rå, så derfor har jeg valgt at anvende læder – både bagpå og som lukkemekanismen. 

BilledeBilledeBillede

Muligvis kommer der flere modeller på shoppen – hvis det har interesse. Jeg arbejder på lidt flere forskellige designs, så giv lyd hvis det kunne have interesse, så er det muligt med et specielt design efter eget valg. 

 

Skriv et svar

