Sidste besøg på ARoS i 2013

Endelig har jeg juleferie!! – Eller det vil sige kun delvis. Jeg afleverede d. 13/12 mit bachelorprojekt på kunsthistorie, og hvilken lettelse! Det skulle selvfølgelig fejres med en smuttur på ARoS med nogle skønne medstuderende.. Er kommer lidt billeder fra de udstillinger ARoS har lige nu.. Jeg har dog ikke helt juleferie, da jeg siden oktober har sat mit indretningsstudie på stand-by. Jeg er kommet lidt bagud, så håber at bruge ferien fra kunsthistorie til at indhente lidt på min anden uddannelse. Der er masser at se til! 

Regentparrets udstilling
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

 

 

Udstilling med Kaj ChristensenImageImageImageImageImageImageImageImage

Udstilling med Tal RImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Skriv et svar

