Mit kontor og kreative rum

Renoveringerne i Skovby er i fuld gang. Indenfor de næste par uger begynder vi så småt med at istandsætte køkkenet, hvilket jeg virkelig ser frem til, at vi er færdige med! Det er egentlig længe siden vi blev færdig med stuen, kontoret og soveværelset, men da alle penge er gået til materialer, så har møbler ikke været prioriteret særlig højt, hvilket har gjort, at rummene stadig stod “ufærdige”. Soveværelset mangler stadig, men kontoret er nu endelig blevet færdig, hvilket er super lækkert, da jeg bruger meget af min tid herinde pt på grund af mit bachelorprojekt. 

Billede

This is where the magic happens! ;p

Billede

Kisten her har Lasse lavet til mig – selvfølgelig på bestilling fra mig :D Efter mine forældres puf blev solgt (som jeg ellers lige havde vænnet mig til at have stående) så måtte jeg finde et andet siddearrangement, samtidig med lidt opbevaringsplads. Derfor har han lavet denne kiste, med to niveauer. Senere hen skal jeg have syet en pude, så man sidder lidt mere behageligt.. 

BilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Min skønne udsigt.. 

Billede

Det nyeste møble til samlingen. Alle møbler med undtagelse af denne skænk er købt brugte, arvet eller nogle jeg har fået foræret. Skænken er fra Ikea, og gør alle mine små underlige ting lette at gemme væk. Tavlen er fra storskrald (tak til Jannik Holm), mens uret er fra min mormor og morfars hjem. 

Billede

Billederne bag ginen er en collage af min barndom – en gave fra mine søskende til mit og Lasses bryllup. Skrivemaskinen er købt i genbrug og ginen er købt i Rønne, da butikkerne skulle opdateres. 

BilledeBillede

Jeg er rigtig glad for mit karlekammerskab, og jeg er utrolig tilfreds med valget, at male den sort udvendig og karrygul indvendig. Det giver lige et tvist, men forstyrrer samtidig ikke, da det trods alt er let at skjule ;) 

Billede

Som i kan se er jeg i fuld gang med BA… 

Billede

Jeg ser frem til at kunne vise endnu flere billeder herhjemme fra – forhåbentlig går der ikke så længe.. :) 

 

Skriv et svar

