Designcellernes julemarked

Julemarkederne i år vil ingen ende tage! Hvis jeg ikke vidste, at jeg skulle skrive bachelor indtil 13. dec. så er der ingen tvivl om hvad jeg ville bruge min tid på – nemlig markeder! De jeg nævner her på bloggen er kun i det jyske. Også i København er der et væld af julemarkeder. Du kan se den fulde oversigt hos KreaVilla. Også Designcellerne holder julemarked i år. Det finder sted i Horsens Fængsel lørdag d. 30 nov.  til søndag d. 1 i tidsrummet 10-16 begge dage. Så det ville jo være ganske passende at tage FINDERSKEEPERS den ene dag og Designcellerne den næste :) God start på december måned! 

Billede

Praktiske informationer

Fængslet
Fussingsvej 8
8700 Horsens
Lørdag d.30. nov kl. 10-16 og søndag d.1. dec kl. 10-16

Skriv et svar

