FINDERSKEEPERS en kæmpe succes

I weekenden stod den på kunst- og designmarked FINDERSKEEPERS, og den var en succes på alle punkter. Besøgstallet var overvældende, produkterne skønne og de nyindkøbte designgoods endnu bedre.. Jeg har samlet nogle billeder fra dagen med et lille(!!) udsnit af alle de skønne ting. Jeg fik en lille snak med flere af kunstnerne, og mon ikke der kommer et lille indlæg om flere af dem – i hvert fald fik jeg samlet en voldsom mængde visitkort og set en masse fede illustrationer, smykker og meget andet.

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Den er nu min.. :)

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Efter sådan et marked får man også lidt blod på tanden og begynder at tænke på nogle af ens egne kreative idéer og produkter. Det ville da ikke være helt dårligt at have en bod en dag..

Vi håber og satser på FINDERSKEEPERS igen kommer til Aarhus! Jeg tror vi er mange der allerede tæller dage..

Skriv et svar

