Home alone

I denne weekend er jeg helt alene hjemme :( Manden er på Rømø sammen med en ven, og jeg er efterladt i Skovby – dog heldigvis med bil! Som min svigerfar sagde til mig: Nyd friheden! Så det har jeg valgt at gøre. Fredag var jeg med min skønne veninde Laila inde og se på brudekjoler, og jeg kan allerede godt nu garantere, at hun bliver året smukkeste brud 2014!! Bagefter gik turen til Danmarks største fredagsbar med kunsthistorie-pigerne og vi rokkede til Go Go Berlin! Kalenderen Lørdag var til gengæld blank for planer, og i forsøget på at følge svigerfars råd, valgte jeg at gøre tre ting: 1) tage i IKEA, 2) kigge lækre designermøbler i BoConcept og Illum bolighus, 3) Tage i Stof og Stil.. Og hold da op det er nemt at bruge penge :D Det udviklede sig til at blive en kanon lørdag i kreativitetens tegn, med nye halskæder (lavet af gamle jeg ikke brugte), nye puder til stue og soveværelse, samt nyt butterfly til manden.. Inden manden kommer retur søndag eftermiddag står den på syltning af havens æbler (mormors opskrift), og et lækkert besøg af min søster, kusine og en veninde.. –  It is great to be home alone! :D

I løbet af ugen får jeg lagt billeder op af dagens kreative resultater. Jeg glæder mig til at komme i gang med min nyeste idé, nemlig læder dækservietter.

Billede

Fabric I bought.. Love it.. Billede

Last weeks mirabella gelé.. Billede

First trip to the fruit garden 

English translation

This weekend I’m home alone :( My husband is on a weekend trip to Rømø with his friend and I’m left alone in Skovby – luckily with the car! And as my father-in-law told me: Enjoy the freedom! So that is what I chose to do. Friday I spent my day with my good girlfriend Laila looking for her wedding dress. I can guarantee she will be the most beautiful bride in 2014! Afterwards I spent Friday evening with my lovely art history-girls listening to Go Go Berlin at the biggest Friday-bar in Denmark. Saturday on the other hand I had no plans and in a attempt to follow my father-in-law’s advise I did 3 things: 1) visited IKEA 2) looked at luxury designer furniture at BoConcept and Illum interior house 3) Went to a fabric-store. And wow it is easy to spend money! It developed into an amazing creative Saturday with new necklaces (made from old ones), new pillows, and a new butterfly for my husband. Before he returns tomorrow my sister, cousin and a girlfriend is coming for a visit – It is great to be home alone! :D

Sometime during this week I will post the creative results of my day. I’m also looking forward to begin my new idea – leather placemats.

Skriv et svar

