Mine IKEA favouritter

Det nye IKEA katalog er ude – som mange af jer nok allerede har opdaget – og det kræver da også lige et indlæg.. Jeg har fundet mine ynglingsting og muligvis ønsketing.. 

Billede

Knapper, gulvspejl, 369,00 DKK

Jeg har tidligere blogget om netop dette spejl, og jeg er ikke blevet mindre begejstret som tiden er gået. Enkelt og genialt..

Billede

Lövbacken, sofabord, 399,00 DKK

Billede

Pallra, Kasser med låg, 99,00 DKK

Billede

Stockholm, spejl, valnøddetræfiner, 499,00 DKK

Billede

 

Stockholm, Stol, valnøddetræfiner, 975,00 DKK

 

Source: IKEA Denmark

PS. Det er indlæg nr. 100!!! Yay.. 

English translation 

The new IKEA catalog is out and here are my favorite items! PS. It is my number 100 post!!

Skriv et svar

