Glædelige nyheder :)

Så slutter sommerferien – i hvert fald for mit vedkommende – men hverdagen er alligevel ikke helt som den plejer endnu. Studie begynder nemlig som altid først til september, og august står derfor på en anden form for arbejde, nemlig i en mere praktisk form. Men mere om det senere..

Først kommer der lidt opdateringer om bloggen. Som de af jer der følger bloggen ved, så har jeg haft nogle overvejelser omkring bloggens fremtid. Jeg har nu haft sommerferien at tænke over det, og har besluttet mig for at fortsætte. Primært fordi jeg ikke kan lade være :) Det bliver dog i en lidt anderledes udgave end hidtil. Jeg har valgt at prioritere kvalitet frem for kvantitet, hvilket helt praktisk kommer til at betyde, at antallet af indlæg falder lidt. Forhåbentlig vil jeg derimod få nogle indlæg, der har mere relevans og som forhåbentlig er spændende og interessante at læse.

Jeg har over sommeren tænkt tingene rigtig meget igennem og har herigennem også kommet på en masse spændende idéer, jeg vil forsøge at gøre til virkelighed indenfor det næste år. Forhåbentlig bliver bloggen endnu bedre for jer som læsere. Så den glædelige nyhed er, at vi er back in business.

Som nævnt i starten står jeg pt overfor en rigtig spændende måned, som jeg også vil forsøge at opdatere fra, så meget jeg overhovedet har mulighed for. Jeg skal den næste måned hjælpe med at sætte et værk op af billedkunstner Mette Winckelmann på Brænderigården i Viborg. Men som sagt mere om dette senere.. :)

Husk også at Aesthethic Artdeco kan findes på instagram.

 

English translation 

The summer has come to an end – at least in my case – but still not as it use to! Art history begins in September, but in August I have another challenge. But more about this later.

First I have some updates about the blog. As those of you who follow the blog knows, I have had to rethink Aesthetic Artdecos future. I have over the summer decided to continue blogging. Mostly because I can’t stop :) But Aesthetic Artdeco will be different than it has been. I have chosen to focus on quality before quantity which means less posts. Hopefully the blog will be even more interesting and relevant for all of you.

I have over the summer had a lot of time to think and I have a lot of new ideas I want to pursue over the next year. So the happy news is we are back in business!

As I mentioned earlier I have a very exiting month ahead of me and I will try to update as much as possible. The next month I am helping setting up an artwork by artist Mette Winckelmann at Brænderigården in Viborg. More about this later :)

Remember to follow Aesthetic Artdeco on instagram.

Skriv et svar

