Beklagelige nyheder

Jeg er efterhånden blevet rigtig glad for min blog, og jeg nyder rigtig meget både at dele noget med andre, men også selv at få udvidet min horisont og få udfordret mig selv igennem bloggen. Men jeg er også en person, der rigtig gerne vil gøre tingene ordentligt, når jeg først går i gang med noget. Jeg er blevet gjort opmærksom på visse uskrevne regler i blogland, og det har gjort, at jeg har været nødsaget til at revidere og gennemtænke, hvad det egentlig er jeg vil.

Jeg har besluttet, at sætte Aesthetic Artdeco på standby i hvert fald frem til september, for derefter at genoverveje om jeg vil starte det op igen. Når du blogger og anvender andres ting, er det vigtigt, at du rent faktisk har haft rettighederne til at videregive dette. Det har jeg ikke haft indtil videre, og jeg vil gerne slå fast, at det har ikke været min intension at snyde nogen eller på anden vis gøre noget ulovligt. Jeg har derfor valgt at slette alle indlæg, der ikke enten er mine egne eller som ikke fungere som en eller anden form for reklame for et produkt. Jeg vil rigtig gerne dele boligindretning med jer, men der ligger rigtig meget arbejde i det, og jeg vil bruge sommerferien på at overveje, om jeg er villig til at bruge den tid det kræver.

Jeg håber, alle jer der følger mig kan forstå min beslutning. Jeg har været super glad for den tid bloggen har været op at køre, men det er vigtigt for mig, at det bliver gjort ordentligt. I kan stadig følge bloggen, men den vil ikke være aktiv over sommeren. Efterfølgende vil jeg beslutte, om jeg vil genoptage arbejdet eller bloggen bliver slettet.

Imellem tiden vil jeg forsøge at prioritere nogle af de andre ting jeg elsker – kreativiteten.. Min energi vil blive lagt her, og så ser vi hvad fremtiden bringer.

Skriv et svar

