Monumental Guide to New York af David Ehrenstråhle

Jeg har et stort ønske om, at vores hjem ikke bliver MIN stil, men derimod VORES stil – det er nogle gange rigtig udfordrende, fordi min mand oftest er ligeglad, og fordi jeg har en tendens til at dominere i hjemmet. Nok lidt ligesom i de fleste hjem :) Men jeg forsøger at gøre alt, hvad jeg kan for at inddrage lidt mere maskuline elementer. Det er ikke et særlig yndet emne i forskellige bolig sammenhænge, men når der så rent faktisk kommer noget, jeg synes udstråler noget maskulint, så er det helt klart værd at blogge om og inddrage i boligindretningen. David Ehrenstråhles plakater af New York er et fedt eksempel på lidt maskuline boligtilbehør.. Eller hvad synes du Lasse?

BilledeBillede

Plakaterne kan købes via Atilleriet i begrænset oplag

Via: Bungalow5

Maskulin poster by David Ehrenstråhle

One thought on “Monumental Guide to New York af David Ehrenstråhle

  1. Pingback: Trend S13: City Posters | Aesthetic Artdeco

Skriv et svar

