Trend F13: Marmor

Endnu et af forårets trends er marmor – og igen ligesom kork og kobber er det en super nem trend at inddrage i sin bolig – dog lidt dyr. MEN det er der råd for.. Så sent som i weekenden besøgte jeg mine forældre, og min mor har (igen) fået et rengørings/rydde op flip, så jeg skulle selvfølgelig sortere de ting jeg ville have eller hvis der lå rester fra min barndom. Og sandelig om jeg ikke finder nogle fine runde marmorstykker.. Jeg hviner og kigger bedende på min far – som meget uforstående returnere mit blik. Han griner nærmest da jeg spørger om jeg må få dem – wupti, nu er de mine og de pynter! Om ikke længe kommer der billeder på bloggen. Imellemtiden kan i jo selv tage et smut forbi jeres forældre eller en genbrug.. Materialet er desværre lidt dyr, så man må være lidt kreativ :)

Jeg er generel stor fan af marmor! Der er noget jeg løbende i min uddannelse er blevet præsenteret for, og det gør selvfølgelig glæden større ved sådan en lille trend..

Der er mulighed for inspiration på billederne nedenfor.Billede

http://www.designersvoyce.com

Billede

Ferm living.dk

Billede

Studiovit.com

Billede

Thomsons univers.dk

Skriv et svar

