Fremtidige tiltag på bloggen

I den kommende tid kommer der til at ske mange spændende ting på bloggen! Jeg har længe ladet op til at komme med nye tiltag der vil gøre det til en endnu bedre blog at følge. Jeg håber det tilfredsstiller alle jer der følger min blog – både over facebook, bloglovin eller andre steder..

1. Indlæg om kunst fra min kulturelle tur til København med 4 skønne medstuderende

I weekenden har jeg selv og 4 medstuderende på kunsthistorie haft en helt fantastisk tur med kunst på programmet. Jeg vil løbende poste forskellige billeder fra de forskellige museers udstillinger og faste samlinger. Indlæggene vil omhandle Statens Museum for Kunst, Glyptoteket, Arken og Louisiana.

2. Ugens kunstner

Jeg møder kontant mennesker der inspirerer mig, og det er på tide de personer bliver anerkendt. Derfor vil jeg en gang i ugen kåre min “ugens kunstner” – Kunstner er i denne sammenhæng et vidt begreb da det gælder alle de der på deres egen måde skaber genstande, idéer eller andet. Min liste er allerede fuld af personer der skal nævnes og jeg kan garantere at I vil blive glade for at  stifte bekendtskab med dem.

3. Indlæg af gæsteblogger Nanna Freja omhandlende Kählers bloggerarrangement 16/4-13

Min veninde og medstuderende Nanna Freja deltager i Kählers bloggerarrangement og vil i den forbindelse skrive et indlæg herom. Arrangementet indeholder velkomst ved Louise Lehrman og to foredrag med designere fra Kähler. Hun var også så heldig at få middag og shopping i butikken efterfølgende – med procenter! Gid det var mig :) Glæd jer..

4. Oprettelse af facebookside

Jeg har længe ville gøre det muligt også at følge mig via facebook, og efter diverse forandringer bloggen har været ude for, så er det efterhånden ved at være på tide. Håber i også alle vil følge mig der!

5. Flere billeder fra mit eget hjem og mine egne projekter 

Hjemme hos os er vi konstant i gang med forskellige projekter – både med huset men også andre kreative tiltag. Efterhånden er flere og flere ting ved at komme på plads, og det vil jeg selvfølgelig dele med jer. Også egne malerier vil blive lagt ud på bloggen. 

Så hold øje med bloggen i den nærmeste fremtid og få inspiration i din hverdag!

Skriv et svar

