Mine favorit tøjstativer

En af mine veninder søgte forleden forslag til nogle fede tøjstativer, og det fik mig til at tænke på alle de fede jeg har set mens jeg har fulgt forskellige blogs. Derfor kommer der her et lille udvalg af de fineste af slagsen. Prisniveauet er meget forskelligt, men i bund og grund handler indretning om personlighed, så vælg den du bedst kan lide eller find et alternativ til en dyr en. Det er ikke altid mærkevarer der giver dit hjem personlighed.

Mine favoritter

Billede

 

1. Det første stativ -og nok et af de jeg synes er flottest er dette fra Jeroen van Leur og tilhører hans Woodstock collektion. Det fås i flere forskellige farver og materialer, så du kan tilpasse det præcis efter din egen stil.

Kilde: http://www.jeroenvanleur.nl 

Billede

2. Den næste er nok den billigste model, men ikke desto mindre utrolig flot. Jeg har set det hos flere af mine veninder, og det ser super cool ud. Specielt i en tid hvor naturen spiller en stor rolle i vores indretning er det en god og kreativ måde at være moderne. Hvis bøjlepladsen en dag bliver for lille kan man jo altid finde sig en større pind.. 

Billedet her er fra http://love-aesthetics.blogspot.dk – hvilket iøvrigt også er en super fed blog at følge.

Billede

3. Det tredje tøjstativ jeg vil vise er faktisk en utrolig fed en af slagsen, og det bedste er nærmest, at det også er et DIY projekt. Opskriften findes også inde på Love Aesthetics her: http://love-aesthetics.blogspot.dk/2013/02/diy-clothing-rack-made-from-plumbing.html

 

Billede

4. Dette stativ er nok kendt af de fleste – og med god grund. HAY laver nogle helst fantastisk flotte møbler og andet tilbehør til hjemmet og dette stativ er ingen undtagelse. Enkelt og smukt. Hvis du går op i gentagelser igennem hele boligen er det også muligt at få et arbejdsbord i samme model. Tjek de fede ting hos HAY på http://www.hay.dk

Billede

 

5. Den femte mulighed et godt stativ fra IKEA. Jeg har den selv og den er enkelt og flot at have stående. Den tager hverken for meget plads, er upraktisk eller ustabil. Den er et super alternativ til de dyre modeller – specielt hvis man ikke er så meget til DIY. 

Kilde: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30246859/#/60179434

Billede

6. Dette eksempel er også super cool. Designstudiet +tongtong står bag. Serien hedder Les Ailes Noires Collection og består af 11 dele. En super elegant måde at skabe nye dimensioner på. 

Kilde: http://tongtong.co

 

4 thoughts on “Mine favorit tøjstativer

  1. Tusind tak Mikkel.. Der findes så mange fede stativer.. Jeg har fundet endnu flere siden jeg lavede indlægget, som jeg egentlig også ville have med – og TOJ er endnu et godt eksempel! Tak for tippet.. Mon ikke der kommer endnu et indlæg om tøjstativer engang i fremtiden.. ;)

    • Ja hold da op – de laver da virkelig også nogle fede! Jeg har faktisk også overvejet at lave endnu et indlæg omkring tøjstativer, for der er virkelig mange fede! Synes tit jeg finder nogle jeg sagtens vil kunne have herhjemme. Vil helt klart tage Rackbuddys med i mine overvejelser! Tak for tippet Frk Beyer.. ;)

Skriv et svar

