Kreative projekter – serveringsbakke

Herhjemme er vi pt i gang med alle mulige forskellige kreative projekter – nogle er færdige og andre er stadig undervejs. Det nyeste projekt er denne serveringsbakke jeg har malet og senere skal lakeres. Bakken (sponsoreret af en sød bornholmsk farmor) er hel almindelig, og jeg er sikker på du kan finde en magen til i adskillige genbrugsforretninger. Jeg har tegnet et mønster ind og malet efter disse. Jeg er selv meget glad for resultatet! Så kan sommerens grillmad bare komme an – jeg er klar til servering!

Følg med på bloggen og se de andre kreative projekter vi også har gang i. Blandt andet et nyt spisebord, bemaling af teakskænk og nye hylder i stuen.

BilledeBilledeBillede

Skriv et svar

