Resultatet af EDITION!

Kunst- og designmarkedet Edition i weekenden i Århus var en stor succes, og det er absolut med god grund! Da jeg ankom kl 17.00 fredag var køen langt ud på gaden og da jeg gik igen en times tid efter var køen fortsat lige så lang – et utrolig flot fremmøde! Alle de ventende gæster stod ikke forgæves! De forskellige kunstnere levede klart op til de store forventningerne, og jeg vil her præsentere nogle af de, der gjorde det største indtryk på mig. 

Kristina Dam
Jeg har længe været stor fan af Kristina Dam og derfor skulle jeg da også have et værk af hende – nemlig dette stilleben værk. Alle der ikke kender hende bør klart gøre noget ved det. Hendes grafiske udtryk og inspiration af arkitektur giver nogle fantastiske grafiske værker.
Billede

Læs mere om Kristina Dam på hendes blog: http://www.kristinadam.dk eller find Alt Interiørs magasin for sidste måned – her kan du se Kristinas arbejdsrum og bolig. 

Kristine Kirk

Også Kristine Kirk gjorde et stort indtryk på mig.  Hendes farverige værker ville være skønne at hænge i stuen! 

Billede

 

 

Stine Høj illustrations

Der var dog en kunstner som specielt tog min opmærksomhed, nemlig Stine Høj. Ikke nok med hun var smilende og imødekommende så fremviste hun også nogle rigtig skønne illustrationer. Jeg kendte ikke til Stine Høj før, men nu hænger hun forhåbentlig snart i min stue – værket er bestilt! Jeg elsker grafiske prints og flere af Stines værker kunne sagtens hænge i mit hjem. Det blev dog dette værk der fik min kærlighed.

Billede

 

Du kan finde yderligere informationer om Stine Høj på hendes facebookside: http://www.facebook.com/pages/Stine-Høj-Illustrationer/351880041583637?ref=ts&fref=ts

 

Skriv et svar

