Design by Johanna

Nu er det efterhånden et godt stykke tid siden jeg sidst har posted et blogindlæg, men nu kommer det næste så, og det bliver lidt anderledes end de andre. Jeg elsker at være kreativ og indrette mit hjem på en meget personlig måde – hvilket jeg også gerne vil dele med jer. Jeg har lavet nogle billeder eller posters som det er muligt for Jer at bestille. Jeg har lavet nogle i forvejen, men jeg vil også give Jer muligheden for at bestille. Billedet nedenfor er et eksempel på et billede jeg selv har lavet til vores hjem. Hovedsageligt er det fordi jeg synes citatet er fedt og så har jeg forsøgt at opstille det på en måde jeg selv synes var fed.

BilledeBillede

I har altså mulighed for at bestille et sådan billede hos mig. Prisen kommer til at afhænge af størrelse og ramme etc., men hvis man er interesseret er man velkommen til at kontakte mig. Men ikke nok med det, så vil jeg give muligheden for at lave et billede på bestilling. Det betyder, at hvis man har et ynglingscitat, bibelvers eller andet kan jeg lave et billede til jer. Der er også mulighed for at kombinere både tekst og billede. Dermed får man et helt personligt billede som forhåbentlig vil være til stor glæde i fremtiden. Man godkender selvfølgelig selv billedet inden det bliver udprintet. Hvis man er interesseret så er man velkommen til at kontakte mig på mail og så kan vi tale om det. Min mail er johannanb89@gmail.com. Priserne vil være overkommelige :)  Der vil løbende blive lagt flere billeder ud.

Skriv et svar

