Kærligheden hører aldrig op

På opfordring af et par skønne veninder vil jeg poste dette DIY projekt jeg lavede i forbindelse med min mand og mit eget bryllup. Bjælken er funder på Pedersker strand, hvor min mand er født og opvokset. Teksten på bjælken er det bibelvers vi har indgraveret i vores ringe, 1 Kor. 13,8a.. Det er skrevet med sprittusch, men også med lidt maling.. Billedet er taget på vores 2 års bryllupsdag..

Billede

Bjælken er hængt op på vores terrasse. Den ser super flot ud med vores roser og træværk.

Skriv et svar

