Min “karry” drøm..

Karry-farven er meget oppe i tiden, men ikke desto mindre er det en meget Johanna-farve.. Jeg har fundet et par fede ting jeg ville elske at have hjemme hos mig.. Forhåbentlig kommer nogle af dem en dag.. Jeg elsker farver i min indretning, men på en meget diskret måde. Disse elementer ville passe perfekt!

Billede

AAC21 stol fra Hay – kunne også sagtens overveje stolen i bordeaux.. ELSKER de sorte ben!

Billede

Pinball bord fra Ilva

Billede

Criss puf fra Ilva

Billede

Arne Jacobsen gulvlampe

Skriv et svar

