Walk-in endelig færdig

Så skete det endelig!! Mit helt nye walk-in er endelige blevet færdig, og jeg er ganske tilfreds med resultatet. Jeg har både fået mine sko frem, samt de fedeste og bedste af mine tasker. Så har jeg plads til mine smykker og parfumer.. Skønt.. Det fedeste er, at et walk-in rent faktisk VAR den bedste løsning til vores soveværelse.. Senere kommer billeder af soveværelset, hvor i vil kunne se et spejl og en fantastisk kommode. Glæd jer..

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Plakaten er en gammel bioplakat jeg fandt i Rønne Bio til 10 kr.. NICE!

Skriv et svar

